Nuus

Maatskappy Nuus

Industriële lugverkoelde waterverkoeler17 2024-04

Industriële lugverkoelde waterverkoeler

Blueway Company fokus op die vervaardiging en uitvoer van waterverkoelers en hittepompprodukte na die buiteland. Blueway het die pasgemaakte bestelling van 100HP Air-Cooled Scroll Chiller met hitteherwinningsfunksie voltooi, wat die veldinspeksie deur derde party van BV geslaag het.
Shangri-La Putian Hotel17 2024-04

Shangri-La Putian Hotel

Shangri-La Putian Hotel is in Fujian van China, wat aangrensend is aan die Munisipale Regering, Putian Museum en Putian Universiteit, naby Shouxi Park geleë met elegante en historiese skilderagtige uitsigte. Die hotel het 'n 1 200 vierkante meter pilarelose groot balsaal met 'n moderne ontwerp, moderne oudiovisuele toerusting wat aan die behoeftes van 'n verskeidenheid sosiale en sakegeleenthede voldoen.
Guizhou Wengan Hot Spring Resort Hotel17 2024-04

Guizhou Wengan Hot Spring Resort Hotel

Wengan Hot Spring Resort Hotel is geleë in Caotang, Guizhou van China, met natuurskoon en suiwer vars lug, en toegerus met verskeie soorte warmwaterbronne, wat ontspanningsdienste aan die publiek verskaf, wat toeriste laat fokus op die gevoel van ontspanning van die liggaam tot die hart. Om die gebruik van daaglikse warm water vir hotel deur die jaar te waarborg, neem dit meer as 20 stelle Blueway lugbron kommersiële warmwater hittepomp en waterbron hoë temperatuur hittepomp aan, wat met voordele van energiebesparende, maklike werking, gerieflike installasie en min onderhoud.
Yunnan Lufeng Dinosourusvallei17 2024-04

Yunnan Lufeng Dinosourusvallei

LuFeng Dinosaur National Geological Park is geleë in Yunan van China, wat die wêreldklas dinosourusfossiele begrawe ruïnes is, gebou op grond van die nasionale AAAAA-toeristestandaard. En daar is 'n dinosourusvallei wat toegerus is met verskeie soorte warmwaterbronne, die besoekers kan wetenskapnavorsing doen, besienswaardighede geniet en ontspanningsdienste geniet. Om die gemaklike werkverrigting van warmwaterbronne deur die jaar te verseker, neem dit Blueway-lug-tot-water-hittepomp aan, insluitend ongeveer 20 stelle kommersiële warmwater-hittepompe en 30 stelle hoëtemperatuur-hittepompe.
X
Reject Accept